Isnin, 15 Disember 2008

NI KOMEN/TESTIMONI TERBARU YANG SAYA DAPAT HARI NI 18/9/08


1.alfa nak ucap kan brbyk trima kasih pda susu alpha lipid ni.. alhamdulillah..skit yg alfa alami selama setahun semakin beransur pulih.. selama ni cme mkin ubt than skit je..tp lpas seminggu minum susu ni.. menakjub kan.. mula mmg tergamam jgk nk beli..ye la..rm180 utk 450g..mahal tu.. tp klau nk d bandingkan dgn kebaikan yg dberi..mmg tak rugi..
2. LANGSING/SAKIT SENDI/SAKIT URAT
saya sendiri (alin/tuan punye blog...), saya dulu selalu lenguh2 badan, sakit sendi dan sakit belakang( sebab 2 kali eksiden masa tahun 95), dan berat badan susah sangat nak turun sejak bersalin anak pertama hingga yang ke-3. Bila dah cuba susu ni dlm masa 2 minggu..alhamdulillah badan dah jadi cergas, takde lagi lenguh2 dan sakit sendi,balik kerja pun dah tak letih macam dulu lagi. Paling best awet muda dan berat saya yang dulu macam2 cara di buat utk turunkan..sekarang dah turun. Dulu setakat 55 hingga 52 kg jer boleh turun. Sekarang dah berjaya capai 50kg. ALHAMDULILLAH.
3. MUDAH LETIH/BANYAK ANGIN /SEMBELIT
Puan Zaharah (mak saya), dulu selalu mengadu mudah letih, badan banyak angin, dan sembelit. BIla dah try susu ni , dalam masa 3 minggu dah cergas katanya. Badan pun ringan sebab dah tak sembelit lagi. Toksik dlm badan yang terkumpul sebab sembelit dah keluar. Dia pun tak sangka ngan keberkesanan susu ni sebab mak saya lebih percaya pada ubatan kampung selama ni. FixHTML

Tiada ulasan:

Catat Ulasan