Isnin, 11 Januari 2010

MUKA BERSIH BERSERI SERTA KULIT HALUS DENGAN MASKER SUSU ALPHA LIPID

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Ok kali ni saya nak berkongsi petua dengan anda semua yang sudah amalkan minuman kesihatan susu alpha lipid ni. Bagi yang dah minum susu alpha lipid dan masih setia lagi dengan produk ni,baguslah anda semua memang sayangkan tubuh anda. Yalah apa taknya, walaupun ada yang kata susu alpha lipid ni mahal tapi anda tetap terus amalkan susu alpha lipid ni.

Saya tahu, sebabnya anda dah tahu akan keistimewaan susu alpha lipid ni kan...Bagi mereka yang dah minum, tapi berhenti sekerat jalan biarkan mereka. Kita jaga tubuh kita sendiri kalau dah mereka tak berminat nak sayangkan tubuh mereka sendiri...

Bagi yang setia amalkan susu alpha lipid ni,ada petua atau cara yang patut anda semua lakukan selepas habis minum susu alpha lipid ni.

Caranya:
Setiap kali lepas minum susu alpha lipid pasti ada sisa baki buihnya yang melekat di shaker atau gelas yang kita minum tu. Jangan dibuang dan dibiarkan sisa buih itu, anda harus ambil buihnya dan sisa susu yang berbaki tu sapukan di muka serata-ratanya.Buat macam masker dan biarkan ia kering dimuka sehingga 5 minit baru cuci.

HASILNYA KALAU ANDA LAKUKAN SELALU,KULIT MUKA AKAN JADI CERAH BERSERI,KULIT HALUS,PORI-PORI MUKA MENGECIL DAN JERAWAT PUN HILANG.YANG PASTI KITA NAMPAK LEBIH AWET MUDA GITU!!!

TAK PERCAYA??? KENA PERCAYA SEBAB SAYA DAH PUN BUAT, HASILNYA BOLEH DILIHAT DALAM MASA 7 HARI SAHAJA.


Bagi yang belum mencuba dan berminat nak order susu alpha lipid ni, jom dapatkan sekarang, memang berbaloi-baloi...

Call segera:-
saupi:012-3662351
alin:012-9762351

atau pun boleh call pengedar yang terdekat dengan anda seperti senarai pengedar di bawah(sebelah kiri)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan