Selasa, 5 Januari 2010

SELAMAT TAHUN BARU 2010

Assalamualaikum...

Nampaknya kita dah masuk tahun baru iaitu tahun 2010, dan belum terlewat saya nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU pada semuanya...

Mesti dah masuk tahun baru ni, ramai yang ada azam baru kan?
Apa agaknya azam anda tahun ni...Azam tahun lepas dah tercapai ke? Kalau dah tercapai baguslah yer...Kalau belum
bolehlah dibawa ke tahun ini pula kan...yang penting kita ada azam dan cita-cita serta matlamat hidup untuk mengubah kehidupan kita...

Macam saya, biasalah pun ada azam baru.Azam saya banyak, salah satunya ialah utk terus berusaha maju dan berjaya dalam perniagaan ALPHA LIPID ni.Semoga impian saya akan tercapai hendakNYA AMIN.

Lagi satu, azam saya ialah untuk kurangkan berat badan saya ni..hehehe
Maklumlah baru lepas bersalin kan, kenalah jaga penampilan diri serta jaga badan.Selain untuk nampak lebih yakin apabila badan kembali langsing, ianya juga untuk kesihatan diri juga. Bahaya kalau berat badan lebih dari yang sepatutnya, macam-macam penyakit zaman sekarang ni.

Tapi saya buat masa ni taklah bimbang sangat dengan berat badan, sebabnya saya amalkan minum susu alpha lipid.Jadinya saya yakin berat badan saya akan kembali langsing seperti sebelum bersalin. Bayangkan berat saya semasa nak bersalin ialah 68kg (berat betul), sekarang walaupun masih lagi dalam tempoh berpantang (hari ke -40 ), berat saya dah turun jadi 56kg. Saya target nak turunkan hingga 50kg, ada lagi 6 kg saya perlu kurangkan.Insyaallah nanti bila dah capai 50kg saya updated kan yer...

JADI BAGI YANG MINAT NAK LANSINGKAN BADAN, APA LAGI JOM AMALKAN SUSU ALPHA LIPID, SELAIN TUBUH LANGSING, BADAN PUN CERGAS DAN MENCEGAH PENYAKIT.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan